عاطفه الان وبی؟
چه خبره حالاپست میزاری؟
ببخشیداگه چندتاشوپاک کردم آخه قبلاگذاشته بودم
+ نوشته شده در سه شنبه هشتم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 23:3 توسط عونی-عطار
|
عاطفه الان وبی؟
چه خبره حالاپست میزاری؟
ببخشیداگه چندتاشوپاک کردم آخه قبلاگذاشته بودم